La Mancomunitat de l’Alta Segarra obre un procés selectiu per a la creació d’una borsa de treball d’administratius/ves
La borsa permetrà cobrir vacants també als ajuntaments adherits.
La Mancomunitat de l’Alta Segarra i els ajuntaments adherits a la borsa mancomunada mitjançant conveni han obert un procés selectiu per tal de crear una borsa de treball d’administratius/ves de la categoria C1. La borsa permetrà cobrir necessitats concretes i prioritàries de caràcter temporal o vacants que puguin donar-se a la mateixa Mancomunitat i municipis associats a la borsa comarcal via conveni.
Entre d’altres, les funcions bàsiques previstes abracen tasques administratives de l’àrea que correspongui segons necessitats de cada entitat local, l’atenció a la ciutadania de forma presencial o telefònica, suport a altres àrees en la realització de tasques pròpies de l’Ajuntament, actualització de pàgines web i aportació de continguts a les xarxes socials, i suport auxiliar en la gestió dels sistemes, xarxes, dades i seguretat, entre més.
Entre d’altres requisits, per prendre part del procés cal estar en possessió del títol de Batxillerat o Formació Professional de Grau Superior o Tècnic en FP, Batxiller superior, FP2 o equivalent.
Les persones que desitgin prendre part a la present convocatòria hauran de sol·licitar-ho mitjançant instància formalitzada a través de la seu electrònica dels diferents municipis adherits o a la seu electrònica de la Mancomunitat en un període màxim de 20 dies a partir de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP). Per tant, el termini per presentar instàncies finalitza el proper 29 de febrer de 2024 (inclòs).
Qui ho desitgi, pot rebre assessorament sobre la borsa i el procés d'inscripció al Centre de Recursos per l’Ocupació (CRO) de Calaf.